سلام خانمای گل
کیا تو بارداری فشار خون داشتن؟

۳ پاسخ

بنده با قرص هم حل نمیشه

من نوسان گرفتم کنترلش کردم

من ندارم ولی چون افزایش شریان رحمی داشتم برام اسپرین نوشتن

سوال های مرتبط

مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری