چرا اسفناج میخورم سردرد میشممممم😔

۷ پاسخ

اولین بارره همچین چیزی رو میشنوم😐😐

بعدش چای نبات بخورچون طبع اسفناج سرده ممکنه سردیش باعث سردردت بشه

اسفناج هم آهن داره هم نمک پنهان ممکنه فشارتو یکم بالا برده

منم اسفناج و عدس میخورم سردرد میشم شاید بخاطر آهنش باشه که بالاست ،ولی خیلی خوبه

اخه خیلی باد داره

اسفناج فشار و می‌بره بالا احتمالا فشارت بالا می‌ره واسه همونه

وااای من الان یهویی هوس کردم 🤤

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان shahan مامان shahan ۱ ماهگی
مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی
مامان هیوا مامان هیوا ۵ ماهگی