بچه ها یبوست دارم بایدچیکارکنم

۶ پاسخ

آب انجیر خیلی خوبه

آلو بخور خیلی جوابه

الو بخارا بخور و کیوی

روغن زیتون هم روزی ی قاشق

روغن زیتون مصرف کن یا شربت سی لاکس البته با تجویز پزشک

روغن زیتون‌بخور
یا الو یا لواشک

سوال های مرتبط

مامان مامي من مامان مامي من هفته نهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری