وای منم . من بیسکوییت چندغله دوتا با شیرمیخورم. نون پنیرگوجه . میوه باهمینا
مغزیجات بخورید ببینید کمک کننده نیست
وعده هاتو کوچیک کن بخور غذاهاتو مثلا چند قاشق بخور بزار کنار یک ساعت بعد بقیشو بخور
بیسکوییت های بدوق قند بخور توت خشک عالیه
من دقیقا مشکل شما رو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.