۵ پاسخ

وای منم . من بیسکوییت چندغله دوتا با شیرمیخورم. نون پنیرگوجه . میوه باهمینا

مغزیجات بخورید ببینید کمک کننده نیست

وعده هاتو کوچیک کن بخور غذاهاتو مثلا چند قاشق بخور بزار کنار یک ساعت بعد بقیشو بخور

بیسکوییت های بدوق قند بخور توت خشک عالیه

من دقیقا مشکل شما رو دارم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری