دوستان وقتی گزینه باردارشدن رو میزنیم خودش میگه چندهفته ایم؟

۸ پاسخ

باید تاریخ آخرین پریودیت بزنی بعد نشون میده چند هفته ی

سلام خوبی ؟

سلام خوبی مبارکه باردارشدنت گلم من فردا موعدمه دیروز بیبی چکم عصر منفی شد نوک سینم خیییییلی ذرد میکنه تاپیکاتو خوندم شمام گفتی درد سینه داشتی،،،، قبل موعدت زدی بیبی چک منغی شد؟؟؟

فک کنم باید هفته پنج باشی

من ۳۰ آذر روزی پریود شدم همون روز رو زدم درسته؟ یا باید روز آخر پریودی رو بزنم

اره الان برا شما زده شیش هفته

باید بری سنو دقیق بهت میگه

اره الان برای شما 6هفته زده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان کیان وکوروش مامان کیان وکوروش ۱ ماهگی
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسراوتودلی مامان پسراوتودلی هفته نهم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری