قند ناشتا ۷۹
دو ساعت بعد ۱۰۳
خوبه؟

۵ پاسخ

منم همین بودم گفت عالبه

اره خوبه

اره مال منم ناشتا۸۴بود فکر کنم بعد۲ساعت ۹۹شد

اره خوبه برا من یک ساعته بالاس بقیش نرماله

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد