خانما ۲۷هفتهو ۵ روز برم سونو رشد خوبه؟

۴ پاسخ

چرا عجله داری خب ۲۹ برو زوده

من ۳۰ هفته رفتم

من دقیق همین رفتم ۱ کیلو بودش

به نظرم ۲۸ هفته به بعد بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری