سلام خانما
لبو خوبه بخوریم
؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

نوش جان بخور اگر خودت حساس نیستی من چون حساسم یه بار خوردم افتادم به اسهال استفراغ دو شب تو ساختمونمون بوی لبو میپیچه دلم ضعف میره براش میترسم بخورم باز حالم بد بشه

اره‌ بخور

اره بابا بخور خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی