نینی چیه؟ عدد انتیم ۱/۵۳خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

دخترهه

حس میکنم پسره

دختره ان تی چی گفت

وییییی ننه خدا حفظش کنه واسه منم دعا کن مسبت بشم

دخترره

پسره؟

ارعه خوبه

حسم میگه پسره

انتی مقدارش خوبه عزیزم

حس میکنم پیسریه

پسره؟بومبولش انگار معلومه😀

هرچی هست سالم باشه 🥹
برای منم دعا کن خدا بهم نی نی بده

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری