خانما امگا هرروز بخورم بده؟

۹ پاسخ

من دکترم بهم گفته بود هفته ای دوبار بخورم

من هر روز میخورم

امگا یک روز در میان،بعضیام دوبار در هفته میخورن

هرروز نخور معمولا میگن هفته ای دو یا سه بار

به من گفته ۱روز درمیون بخور

ببین دکترت چی میگه،من دو روز در هفته میخورم،حتما بدون جیوه باشه

من هفته ای دو بار میخوردم

من هرروز میخورم

ن بد نیس

سوال های مرتبط

مامان کارن و سورن مامان کارن و سورن ۴ سالگی