۹ پاسخ

هشت ساعت

من تقریبا ۱۱ و خورده ای دیگه چیزی نخورم و ازمایشو ساعت۸ دادم

منم فردا میرم شما میدونین چند ساعت معطلی داره؟

منم فردا میرم

از ۹ نخوری بهتره

هشت تا ده ساعت ناشتایی

برا من دکترم سر ۲۵هفته نوشته باید بدم برا شما دیر نیست

من ان شاءالله فردا رفتنی هستم دکتر گفت ۸تا۱۰ ساعت ناشتا باشی امشب ساعت ۹ شب غذا بخورم و دیگه هیچ فقط آب و چای مشکل نداره

یه طوری تنظیم کن ۱۰ ساعت ناشتا باشی
اب میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری