به وقت آزمایش گلوکز😬🤍

تصویر
۱۰ پاسخ

ب من شربت ندادن 😂

برا منم راحت بود

برای مم راحت گذشت ان شاءالله برای شماهم به خیر خوشی بگذره

منم الان اومدم ازمایش گلوکز
کجا رفتی تو؟

عه با منییی

من مرحله اول بعد خوردن شربتو انجام دادم.
دو مرحله دیگه مونده😬😬

سلام عزیزم بسلامتی .تو ماه ششم هستی دیگه؟

برا من خیلی راحت گذشت ان شاء الله واسه شما همینطوره

این خوشمزه اس؟

خیلی راحت بود برای من

سوال های مرتبط

مامان نقطه مامان نقطه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی