هویج بد نیس، حجم زیاد آب هویج بده... مثلا یه بطری آب هویج
یه کیلو بخور هرچی شد با من
کم بخورید بهتره باعث میشه سیستم عصبی درست تشکیل نشه
تو غذا اشکال نداره اب هویج خوب نیس
والاه من هم خودشو خوردم و هم ابشو خوردم ولی چیزی نشد بخدا البته هروز نه ها هروقت هوس کردم
وای من هر شب آب هویج میخورم اونم یه لیوان پر 😅😅😅
هویج خیلی کم تو غذا . یا خیلی کم خالی بخوری در حد اینکه هوست بره میشه ولی زیاد نخور ویتامین آ زیاد داره خیلی بده برای بچه . آب هویج هم اصلا نخور.
من تا۱۸هفته نخوردم ولی الان روزی یدونه کوچیک میخورم دیگه همه چی میتونیم بخوریم ولی به اندازه
میگن چون ویتامین Aبالای داره زیاده رویش خوب نیست باعث لکه بینی میشه
عزیزم من از. اول بارداریم میخورم تو غذا هم میریزم
نه هویج مشکلی نداره
اب هویج نباید بخوری
ن بابا من میخورم همه چی
من که میخورم تو غذا همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.