اولا سر تشکیل قلب خوردم زیاد🥲
تقریبا هرروز یه تیکه کوچیک به پخته شده میخورم
بچه اولم زیاد خوردم الان از اول بارداریم چندتا خریدم هنوز یخچالع 😂😂😂😂
اگه از طعمش خوشت نمیاد مربای به بخور
سیب و موز خیلی خوبه مینرال داره
من نمیتونم حتی بو هم میکشم بالا میارم
به رو نمیشه خورد
من بیشتر پرتقال می خورم
گاهی سیب و موز و کیوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.