شما هم به می‌خورید ؟ چقدر در طول هفته حدودا . آخه زیاد خوشمزه نیست 😅

۷ پاسخ

اولا سر تشکیل قلب خوردم زیاد🥲

تقریبا هرروز یه تیکه کوچیک به پخته شده میخورم

بچه اولم زیاد خوردم الان از اول بارداریم چندتا خریدم هنوز یخچالع 😂😂😂😂

اگه از طعمش خوشت نمیاد مربای به بخور

سیب و موز خیلی خوبه مینرال داره

من نمیتونم حتی بو هم میکشم بالا میارم

به رو نمیشه خورد
من بیشتر پرتقال می خورم
گاهی سیب و موز و کیوی

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دِلـانـآ👧🏻 مامان دِلـانـآ👧🏻 ۸ ماهگی