۳ پاسخ

ممنون عزیزم

سایر نکات
*اگر مخلوط کن نداشتید از چنگال برای له کردن موز و مخلوط کردن استفاده کنید.
*قالبتون خیلی بزرگ نباشه،من قالبم رو با ارده چرب کردم و کیک به راحتی جدا شد.
*شکلات چیپسی اختیاریه و قابل حذفه.
*برای شیرین شدن میتونید از شیره انگور،خرما،استویا به جای عسل استفاده کنید ولی فقط همون مقدار ذکر شده رو بریزید.
*سعی کنید موزهای نرم و شیرین رو برای این کیک استفاده کنید.

طرز تهیه
۱- همه مواد رو داخل مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید.
۲- توی قالب مورد نظر ریخته و شکلات چیپسی بریزید و داخل فر از قبل گرم شده بزارید تا بپزه
مدت زمان پخت: ۲۰ تا ۲۵ دقیقه و دمای فر: ۱۸۰
نوش جان :)

سوال های مرتبط