دکترت کیه عزیز؟ جواب آزمایشات رو گرفتی
منم همینا نمیخورم اصلا بخاطر قندم نون سنگک برنج کم ماکارانی سیب زمینی حذف میوه سیب کیوی خیار، شبا غذای سبک شبا برنج سیب زمینی ماکارانی حذف
شیرینی حذف شد کلا توت خشک با چای میخورم
انقد از خوراکی حرف زدم باز یادم اومد گشنم شد هنوز ناهار نپختم😭😂
خیلی گشنمهههه😭😭
سرخ کردنی سعی کن خیلی نخوری
نفخ میاره و زود تشنه میشی مجبوری هی آب بخوری
بیشتر آبپز بحارپز کن یا کبابی اینا بخور
مغز ندارن والا میگن فلان چیزو نخور.بخور از همه چی برا بچه نیازه ولی نه زیاد
دیگه چرا مایعات رو کم گفنه؟
حبوبات و سبزیجات بهترین جایگزینها هستن اگه بتونی بخوری
همه چیمیخورم
برو بهداشت دکتر تغذیه بهت لیست میده ک چیا بخوری چجوری درست کنی
رایگان هم هست
من بهم گفته بودن نون معمولی هم نخور فقط نون گندم از این نون رژیمی های گندم گرفته بودم
همه چی 😁😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.