روغن زيتون يا خود زيتون با پنير يا با غذا بخوري عاليه
فقطططططط کیوی
کیوی عااالیه
سیب باپوست. انجیرخیس شده . سوپ
من با شربت لاکسی ژل خوب شدم
انجیر خیس کنید (اینو دکترم گفت) البته من کیوی نتیجه گرفتم و امتحان کردم
منم يبوست داشتم و دكتر واسم شربت لاكسي ژل نوشت و عاليه
صبحا از خواب بیدار میشی ناشتا دو لیوان آب ولرم بخور خیلی خوبه
کلا آب زیاد بخور
روغن زیتون تو سالاد خیلی خوبه
سیب پرتقال و کیوی اینا
شیر گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.