۹ پاسخ

روغن زيتون يا خود زيتون با پنير يا با غذا بخوري عاليه

فقطططططط کیوی

کیوی عااالیه

سیب باپوست. انجیرخیس شده . سوپ

من با شربت لاکسی ژل خوب شدم

انجیر خیس کنید (اینو دکترم گفت) البته من کیوی نتیجه گرفتم و امتحان کردم

منم يبوست داشتم و دكتر واسم شربت لاكسي ژل نوشت و عاليه

صبحا از خواب بیدار میشی ناشتا دو لیوان آب ولرم بخور خیلی خوبه
کلا آب زیاد بخور

روغن زیتون تو سالاد خیلی خوبه
سیب پرتقال و کیوی اینا
شیر گرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی