بچها شماروزا چ چیزای می‌خورید وقتی گرسنه میشید؟

۱۷ پاسخ

کشمش .مویز .بادوم گاها پسته سیب خیارسبز .کاهو . یکی دوبارم کمپوت گیلاس . از بس گرونی بی داد میکنه نمیشه سمت سوپری بری

فکر کردم فقط خودم گرسنه میشم همش 😂
من خرما ارده
نون و پنیر گردو
میوه پرتقال یا سیب

سوال منم هس

آجیل و بیسکویت و شیر و خرما مویز ،گردو ،و یه عالمههه غذا 🤦🏻‍♀️😂🥲

من که اگه چیز نباشد میخوام یه هنار گریه کنم ...هی میگم چی،بخورم

میوه . اجیل .کیک

آجیل و میوه میخورم

من اوایل خیلی گرسنم میشد
مغزیجات میخورم،مثلا نخودچی کشمش،انجیر و...گاهی هم هوس نون پنیر میکردم😅ولی در کل نذار گرسنت بشه،مثلا ی ساعت بعد صبحانه یدونه میوه بخور،یا ی کوچولو مغریجات،دوباره بعد ناهار و شامم همینطور،ولی مراقب وزنت باش،من اوایل بارداریم اصن ی گرسنگی عجیبی داشتم،نصف شبا از گرسنگی بیدار میشدم😂قشنگ ۳،۴کیلو یدفه اضاف کردم🥲
الان اشتهام کم شده،تو بهداشت هی میگن پس چرا وزنت بالا نمیره😂

میوه ، خرما

تخم مرغ
فرنی
میوه
عدس پخته شده با نمک
چایی و خرما

من صبحانه بعدش ناهار بعدش میوه بعد شیروخرما بعدم شام گرسنمم دیگه نمیشه

میوه .بیسکوئیت . خرما
نون و پنیر و..

بیشتر وقتا میوه میوه نباشه گوجه خیار پنیر اینجور چیزا

ی دردسره من ک هی چیزای جدید دلم میخاد 😟

میوه

ارده وخرما اگه غذامونده باشه ازظهر میوه هرچی گیربیاد

خرما
نون پنیر گردو
پسته
نون قندی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۸ ماهگی
مامان آرین ♥️ مامان آرین ♥️ ۶ ماهگی