کشمش .مویز .بادوم گاها پسته سیب خیارسبز .کاهو . یکی دوبارم کمپوت گیلاس . از بس گرونی بی داد میکنه نمیشه سمت سوپری بری
فکر کردم فقط خودم گرسنه میشم همش 😂
من خرما ارده
نون و پنیر گردو
میوه پرتقال یا سیب
سوال منم هس
آجیل و بیسکویت و شیر و خرما مویز ،گردو ،و یه عالمههه غذا 🤦🏻♀️😂🥲
من که اگه چیز نباشد میخوام یه هنار گریه کنم ...هی میگم چی،بخورم
میوه . اجیل .کیک
آجیل و میوه میخورم
من اوایل خیلی گرسنم میشد
مغزیجات میخورم،مثلا نخودچی کشمش،انجیر و...گاهی هم هوس نون پنیر میکردم😅ولی در کل نذار گرسنت بشه،مثلا ی ساعت بعد صبحانه یدونه میوه بخور،یا ی کوچولو مغریجات،دوباره بعد ناهار و شامم همینطور،ولی مراقب وزنت باش،من اوایل بارداریم اصن ی گرسنگی عجیبی داشتم،نصف شبا از گرسنگی بیدار میشدم😂قشنگ ۳،۴کیلو یدفه اضاف کردم🥲
الان اشتهام کم شده،تو بهداشت هی میگن پس چرا وزنت بالا نمیره😂
میوه ، خرما
تخم مرغ
فرنی
میوه
عدس پخته شده با نمک
چایی و خرما
من صبحانه بعدش ناهار بعدش میوه بعد شیروخرما بعدم شام گرسنمم دیگه نمیشه
میوه .بیسکوئیت . خرما
نون و پنیر و..
بیشتر وقتا میوه میوه نباشه گوجه خیار پنیر اینجور چیزا
ی دردسره من ک هی چیزای جدید دلم میخاد 😟
میوه
ارده وخرما اگه غذامونده باشه ازظهر میوه هرچی گیربیاد
خرما
نون پنیر گردو
پسته
نون قندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.