چیا بخورم بچه هام وزن بگیرن ولی خودم چاق نشم😁

۱۲ پاسخ

گشتم نبود نگرد نیست😅😅

پروتئین عزیزم
روزانه یه کاسه عدسی یا خوراک لوبیا حتما بخور مخصوصا برای صبحانه
روزی سه چهار تا تخم مرغ آبپز باید بخوری حتما توی میان وعده هات
روزی یه پیاله آجیل و بادام و گردو
هفته ای دو بار آبگوشت
هفته ای دو سه بار کباب
روزانه هم گوشت و مرغ یا ماهی 150 گرم تو. برنامه غذاییت باشه

شیر ماجان لیدی میل پروتئین جبوبات بستنی حلیم

پودر انترامیل هم دکترم داده روزی 4 پیمانه با آب یا شیر میخورم

بادام مغزیجلت

من خودم چاق نشدم بچه ها وزن گرفتن
صبونه یه لیوان شیر و دوتا تخم مرغ نیمرو میخورم
بعدش میوه
ظهر غذا
بعدازظهر مغریجات
شب شام و میوه
اخرشبم یه لیوان شیر
به علاوه ی قرصام
دوروزم هست لیدی میل میخورم گفتم این دوهفته آخر بازم وزن بگیرن

نترس بعد ب دنیا اومدن لاغرمیشی من ۸۱ کیلوشده بودم الان رفته رفته دارم لاغر میشم الان۶۲ کیلوام بعد زایمان انقد بدو بدو داری ک لاغر بشی

معمولا بارداری دوقلویی چیزی ب خودمون نمیرسه ک چاق بشیم خواهر من تا الان 2 کیلو اضافه کردم اونم وزن نینی هاس

پس من چیکار کنم تاالان۱۵کیلو اضافه کردم

والا من ۳۲ هفته رفتم رشد وزن بچم کم بود
کلا خیلی کم میخوردم چون قند داشتم
دکترم گفت حلیم کله پاچه آجیل گوشت مرغ میوه بخور
۳ هفته بعد رفتم سونو رشد بچم هفته‌ای ۲۲۰ گرم زیاد شده بود ولی خودمم ۵ کیلو تو ۳ هفته چاق شدم
تو ۳۲ هفته قبل کلا ۶ کیلو چاق شده بودم

چیزایی ک پروتیین داره.نون و برنج رو کم کن

دلستر.. بستنی.. کباب.. حلیم.. فرنی..
میگن اینا خوبه ولی خو باز چاق میشیم😂

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد