امگا ۳ معده خالی بهتره یا معده پر مصرف شه ؟

۸ پاسخ

دکتر به من گفت بعد نهار با معده پر

معده پر بخصوص بعد غذای چرب

معده پر من با اینکه با معده پرمیخورم ولی بعدش بوی ماهی میزنه تو دهنم افتضاح

حتما بعد غذا ، ناهار باشه بهتره

نوشته بعدناهار

فکر کنم بعد ناهار

منکه نمیخورم کلا اما شنیدم اینجا مامانها میگن با معده پر باید مصرف بشه

صددرصد معده پر
برای من دکتر گفته بعد صبحونه باید مصرف کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری