مامانا من پفک خوبه بخورم خیلی علاقه دارم🥺

۱۱ پاسخ

خوب که نیست عزیزم ولی بخور یکمی وقتی نی نی دلش میخواد

یکم اشکالی ندارع بخور

من ماهی یکی میخورم

بخور اما خیلی کم

پفک باعث میشه بچت زردی بگیره عزیزم

منم خیلییی دوست دارممم 🥹🥹🥹

خوب که نیس ولی بخور🤣

مشکلی نداره فقط ورم میکنی زیاد باشه

منم خیلی وقتا دلم میخواد اما جلوی خودمو میگیرم فقط یکم میخورم🥺

من گاها میخورم ولی زباد نه در حد رفع هوس

بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀🌙 مامان دلماه🫀🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری