من جنوبیم و چیزی بنام قزل و سالمون نداریم همش ماهی دریای جنوب میخورم هفته ای سهبار فقط یه سری از ماهیا مثل ویر و کولی و خرچنگ و…اینا نمیخورم بخاطر طبعش
ماهی دریاست نخوری بهتره.فقط قزل و سالمون مجازه
ماهی شیر همش جیوه هست . ماهتم پایینه اصلا نخور
فقط سالمون و قزل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.