خانما ماهی شیر بده برام ؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من جنوبیم و چیزی بنام قزل و سالمون نداریم همش ماهی دریای جنوب میخورم هفته ای سه‌بار فقط یه سری از ماهیا مثل ویر و کولی و خرچنگ و…اینا نمیخورم بخاطر طبعش

ماهی دریاست نخوری بهتره.فقط قزل و سالمون مجازه

ماهی شیر همش جیوه هست . ماهتم پایینه اصلا نخور

فقط سالمون و قزل

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری
مامان دوتا فرشته🧸 مامان دوتا فرشته🧸 ۶ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدعلی💕 مامان محمدعلی💕 ۳ سالگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی