برای افزایش شیر چ باید بکنم؟ چ چیزهایی خوبه؟

۱۰ پاسخ

دلستر اصلا تا چهل نخور هم سردیه هم نفاخ

کاچی بخور با روغن زرد حیوانی
شیربادوم بخور
گوشت تو شیشه
ابگوشت
کلا غذای مقوی و پرچرب

مایعات آبگوشت غذاهای آبکی دلستر انگور

ابگوشت،ماکارونی،نخوداب،چای کمرنگو خرما،راریانه روزی یه لیوان،اب هویچ،دلستر

من ترنجبین دو روزه بخاطر زردی بچم میخورم حس میکنم شیرمو زیاد کرده

چهارزیره دم کن بخور .ابگوشت

بسلامتی عزیزم زایمان کردی،
منم خیلی شیرم کمه همش میخورم ولی فایده نداره الان به همسرم گفتم بره شیر خشک بگیره.

مایعات واب زیادبخور. ماهی. اب هویج. خرما

دلستر
من نتیجه دیدم

قرص شیر افزا
چایی آب هویج آبگوشت آب سیب

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان آینور گلی مامان آینور گلی ۱۴ ماهگی