قطعا بیهوشی اونم ازطریق تنفس
چون بیهوشی از طریق امپول بعدش حالت تهوع میاره
بی حسی هم اکثرا کمردردمیگیرن یاوسطاش حس میکنن بیهوشش میکنن
من خودم بیهوشی کامل بودم خیلی راضی بودم
ماساژ رحمی و سوند گذاشتنم توبیهوشی بوده هیچی نفهمیدم
کمردرد سردرد استفراغ هیچکدوم نداشتم
با اپیدورال
من نظرم بی حسیه چون موقعی ک نینی رو میکشن بیرون صدای گریشو میشنوی نشونت میدن حس خوبیه
من بیهوشی کامل بودم از طریق تنفس خیلی خوب بود
پمپ دردم داشتین .درد بعد عمل خیلی اذیت کننده .؟
من چندوقت پیش از ماما پرسیدم گفت بی حسی از کمر مزایا بیشتری داره تا بیهوشی
بیهوشی بخاطر اینکه ممکنه مواد بیهوشی وارد جفت بشه انجامش اولویت نداره مگر با بیحسی بیهوش نشی بعد بیهوش میکنن.
امپول کمر خیلی عوراض داره من ۲۷ ساله یبار سز شدم انگار ۴۰ سالمه قشنگ زانو درد کمردرد
الان اکثرا بی حسی از کمر انجام میدن من خودم به شخصه ندیدم کسی رو بی هوش کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.