چی بخوریم بچه چاقالو به دنیا بیاد بچه تپلی دوس دارم

۱۱ پاسخ

گوشت گوسفندی
کباب برگ
کباب کوبیده
بستنی
موز
۴ مغز
روزی ۲ تا تخم مرغ
ارده شیره

مغزیجات شنیدم خیلی خوبه .خودمم استفاده میکنم

به ژن بخدا یکی فامیل شوهرم زن آنقدر الاغر بچه توپول نمی تونست نگهدارت از سنگینی به ژن بعد بزرگ میشن لاغر میشن

به ژنه خوردن خیلی تاثیرنداره

سمنو بخور هم موهاش زیاد میشه هم وزن میگیره چون همش جوانه گندمه

بچه تپل دردسر داره ها

اگه طبیعی باشی که سخته بچه تپل

حالا هنوز زوده برا وزن‌گیری .ولی خب چیزای مقوی بخوری وزن میگیره دیگه .مغزیجات ،گوشت ،شیرموز ،بستنی و ...

وااای منممم
حالا خودم ۵۰‌کیلو ام🤣

بچه ۸ماه وزن گیری میکنه
مغزیجات دوماه ماه اخر خیلی خوبه

بادام درختی بخور

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ودوم بارداری
 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد