چی بخورم بچم وزن بگیره خودم ن😁

۶ پاسخ

حلیم کره بادوم زمینی ابگوشت ماهی مرغ تخم مرغ

برنج و نون و چیزای شیرین رو کم بخور تا خودت الکی چاق نشی

منم خیلی درگیرم با این موضوع اصلا نمیخام وزنم بالابره دلم میخاد تااخر مثلا ۶کیلو بره بالا بیشتر نشه دیگه
سر پسرم خیلی چاق شده بودم خیلی بد بود

مغزیجات..انجیرخشک

آجیل گوشت و مرغ و کبابی و تخم مرغ

کره بادوم زمینی خیلی خوبه ولی من بخاطر تیروئید نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری