ویتامین دی رو چ تایمی میخورین بهتره ؟؟

۶ پاسخ

من با نهار میخورم دکترم گفت لابه لا غذا جذبش بهتره

با نهار بخور

بعد ناهار اگ ناهارمون ماهی بود یک ساعت بعدش میخورم

معمولا بعد ناهار ولی من چون قرصام خیلی زیاده مجبورم بعد صبحانه بخورم🤦

بعد ناهار
باید با وعده چرب بخوریش کلا چون محلول در چربیه

بعد از ناهار

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد