۴ پاسخ

تواناییشو داری؟؟منکه تا آشپزخونه میرم میخوام بیوفتم زمین😮‍💨پاهام ورم میکنه
اگر میتونی خوبه

بستگی ب بدنت داره من شکرخدا همه چی دکترگفت خوبه
بیست دیقه راه برو ده دیقه بشین بیست دیقع راه برو باز

خوبه پیاده روی ولی زیادنه به شخصه خودم وقتی پیاده روی زیاد دارم ترشحم زیادتره😶🥲

پیاده روی کلا بعد سه ماه اول که بهتره خیلی کم باشه،بستگی به شرایط بارداری داره عزیزم یکی همه چیش اوکیه یکی کم خطره یکی پر خطره اگه در کل شرایطتت اوکیه تا نیم ساعت پیاده روی آهسته رو سطح صاف اتفاقا مفید هم هست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی