هرچی دکتر میگه گوش کن
دکتر ب من گفت شیرینی قند نخور
منم آب دور جنینم زیاده دکتر گفت نشاسته و قند رو کم کن ، مثلا نهایتا روزی دو تا خرما و دو تا میوه و کلا قند مصنوعی حذف بشه و همینطور برنج و نون و ماکارانی
میوه های ک قند بالا دارن نخور بعد زیاد نخور نهایت روزی دوتا با فاصله
میگن باید چیزای شیرین و آبکی کنترل بشه
منم خیلی هندونه خوردم میترسم برم سنو بگه آب دور جنین زیاده🥺
من ۳۶ هفتهوفهمیدم اب دور جنین زیاده. سزارینم.
دکتر گفت هرچی عشقت میکشه بخور😂
چون ۲هفته مونده بود. منم هرروز دلستر خوردم😂😂
هر چی دکترت گفت گوش بده اینجا دکتر نیستن هر کی برای خودش یچیزی میگه
اینا دکتر نیستن
هرچی دکترت گفت انجام بده
صبح گفتی نی نیت اومده. چالش بود؟😂😂
عزیزم هرچی دکترت گفته انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.