۱۰ پاسخ

هرچی دکتر میگه گوش کن

دکتر ب من گفت شیرینی قند نخور

منم آب دور جنینم زیاده دکتر گفت نشاسته و قند رو کم کن ، مثلا نهایتا روزی دو تا خرما و دو تا میوه و کلا قند مصنوعی حذف بشه و همینطور برنج و نون و ماکارانی

میوه های ک قند بالا دارن نخور بعد زیاد نخور نهایت روزی دوتا با فاصله

میگن باید چیزای شیرین و آبکی کنترل بشه
منم خیلی هندونه خوردم میترسم برم سنو بگه آب دور جنین زیاده🥺

من ۳۶ هفتهوفهمیدم اب دور جنین زیاده. سزارینم.
دکتر گفت هرچی عشقت میکشه بخور😂
چون ۲هفته مونده بود. منم هرروز دلستر خوردم😂😂

هر چی دکترت گفت گوش بده اینجا دکتر نیستن هر کی برای خودش یچیزی میگه

اینا دکتر نیستن
هرچی دکترت گفت انجام بده

صبح گفتی نی نیت اومده. چالش بود؟😂😂

عزیزم هرچی دکترت گفته انجام بده

سوال های مرتبط

مامان دلانا،اِلارا مامان دلانا،اِلارا ۱۲ ماهگی