۵ پاسخ

شیرینی جات و ماکارونی و انواع نوشابه حذف کردم، نون سفید حذف کردم و سنگگ میخورم
برنج و سیب زمینی کم استفاده میکنم

همه چی میخورم ولی ماکارانی هر چهل روز یکبار یا شیرینی شکلات نمیخورم خیلیییی کم به ندرت پیش میاد بستنی نمیخورم مثلا فرنی هم درست میکنم شکرخیلی کم میریزم یا عسل میریزم که شیرین نباشه ولی برنجمو میخورم روزی یک وعده بلا استثناء هست

من همه چی میخورم دکترم گف بخور فقط قندیجات ماکارونی و سیب زمینی میوه های خیلی شیرین نخور

همه چی توکل به خدا

منم قند دارم گلم.بیشتر سالاد و پروتئین مثلا سینه ی مرغ کبابی یک کف دست نون.سفیده ی تخم مرغ ابپز ی کف دست نون.با سالاد .برنج ۴الی۶قاشق بیشتر مجاز نیستم اونم بدون روغن.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی