بچه ها واسه یبوست چی بخورم؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

لواشک
آلو بخارا
رب انار
روغن زیتون

کیوی . کاهو . انجیر . گلابی

عزیزم من سوپ میخورم خیلی عالیه

کیوی میخورم همون. روز شکمم راه می افته

نوشابه بدون گاز

سالاد کاهو با روغن زیتون نسبتا زیاد

آب سیب واقعا خوبه . امتحان کنید ‌

روغن زیتون و زیتون خیلی خوبه

گیوی.خیار.سبزی

الو خیلی خوبه

آلوچه خشک و انجیر بنداز تو آب بخور آبش بخور

الو بخارا بنداز تو اب جوش
کیوی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته نوزدهم بارداری
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی