۲۹ پاسخ

خوبه‌ دیگه بسه
زن باید تو پر باشه

من ۶۳
باید بشم۵۸انشاالله
توبارداری ۲۰کیلو اضافه کرده بودم
۳کیلو مونده برسم به قبل
ولی وزن ایده الم ۵۸

تصویر

عکس قبلتو دیدم خیلی لاغر شدی مبارکه

من ۷۱ام
قبلا چاقتر هم بودم ولی لاغر نشون میدادم
الان یه عالمه شکم دارم با مقدار زیادی سینه
با رژیم آب نمیشن فک نکنم بشه
موقعیت ورزش هم ندارم امیدوارم منم یروزی لاغر کنم

آره ماشاالله خوب شدی قبلا یکی دوتا تاپیک گذاشته بودی یکم توپر بودی

میشه برا منم توضیح بدی چجوریاس🥲

خیلی خوب شدی

من۷۵ام‌چاااقم

توروخدا یکم توضیح بده فستت چند ساعته؟؟ چجوری معده درد نگرفتی من زخم معده گرفتم کشته منو دردش

چجوریه رژیمت توضیح بده؟؟ من دارم میترکم ۸۹ شدم‌.‌‌‌‌...

آفرین. از ۹۸ تا ۷۴ کیلو تو چقدر کم کردی؟؟
من ۱۵ کیلو کم کردم ولی تو یه سال

حالا منو بگو شیر خودمو میدم هر ماه دوکیلو میام پایین ینی دارم دیونه میشم ۲۰کیلو کم کردم

میشه بگی تو چند وقت و چه جوری و چند روز دذ هفنه فست بودی

درود بر فستينگ 😂منم ١٥ كيلو كم كردم

سلام عزیزم میشه بیشتر توضیح بدید که چطور با فست لاغر کردید؟و اینکه چقدر زمان برد؟

عزیزم شما از چه ساعتی فست شروع میکنین؟ من از 7 تا 12 ظهر فردا معمولا ، و اینکه میشه بدونم چقدر زمان برد کاهش وزنتون؟

چجوریه به منم بگو

عزیزم. رنگ موهات چیع؟؟؟

والا من تقریبا هرروز فستم نمیفهمم چجوری شماهالاغرمیشین؟😂

میشه توضیح بدی درمورد رژیمت و چکار کردی ک لاغر شدی

وای ک چقد شما قشنگی😍

چ خوشکل😍

وزنم ۵۶ ایناس و لاغرم فقط شکم دارم

فست چندساعته؟۱۶-۸؟

چند وقت فست گرفتی

عزیزم از چ ساعتی دیگه غذا نمیخوری؟
من شوهرم ساعت نه میاد شام میخوریم
میشه از ساعت ده یا نه فست گرفت؟؟؟

من تو بارداری رفتم ۷۳ ،از ۶۳.... با اینکه دیابت بارداری و‌نشتی داشتم همش ی جا خابیده بودم . خیلی رعایت میکردم وزنم نره بالا ،دکترم خیلی تشویقم میکرد ک وزنم زیاد نرفت بالا🤣 الانم ۶۴ هستم خداروووووووشکر ....

من فقدمیخام شکمم لاغرشه

چند بودی

سوال های مرتبط