۴ پاسخ

شاید استرس داشتین

عزیزم من خودمم همینم ب تیروئید شک کردم تو بارداری گرفتم گفتم نکنه هنوز از بین نرفته ، میخام برم آزمایش بدم

به شیرخشک عادتش دادی دیگ سینه نمیگیره
سعی کن بزور هم شده بدی
دختر منم خیلی زرنگه یک روز بهش شیشه بدم دیگ سعی میکنه سینه نگیره و باز شیشه میخاد
به این بچه ها نهایت یکی دو بار در روز باید شیرخشک بدی اونم در صورتی ک خودت شیرت تموم شه

شیر بدی هیلی زود لاغر میشی

سوال های مرتبط