۶ پاسخ

عزیز بیا درمورد رژیمت بمن بگو دکترت کیه رژیم لازمم ۴ ماه دیگه میخوام برم سرکار فرم سر کارم اندازم نیست

میشه رژیم گرفت
روغن و برنج و ماکارونی رو حذف کن
مثلاً شیر و چای و سوپ و مایعات بیشتر بخور
میوه بخور مغزی جات بخور پروتئین بخور
ولی نون و برنج و ماکارونی رو حذف کن و روغنم خیلی خیلی کم تو غذات بزن

من ‌کافیه یه روز یکمی کمتر بخورم اصلا شیرم بشکل عجیبی کم میشه که پسرم غر میزنه موقع شیر خوردن

من۱هفتس فست گرفتم ولی خیلی سختمه

بله من از اول بخاطر رفلاکس پسرم خامه و‌ماست نخوردم

من گرفتم توتاپیکام کمی ازبرنامه ای که دکتربهم داده رو نوشتم خواستی بخون

سوال های مرتبط

مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی