خانما برای درمان اسهال چی بخوریم زود خوب میشه ؟

۶ پاسخ

کته و ماست

من عرق نعنا میخورم اوکی میشه بخور ببین روت تاثیر داره

من همین روزا اسهال بودم دکتر بهم قرص زینک داد و گفت موز بخور و دوغ

نبات سوخته
نبات بذار تو تابه روی شعله ملایم،وقتی اب شد و رنگش طلایی مایل به قهوه ای شد توش نوشابه بریز هم بزن کامل تو نوشابه حل شد بخور،اب رو اتیشه

خودش خوب میشه بدن من هرروز یه چیز نشون میده سرکلاژم هستم واقعا میترسم

ماست ونمک
پودرقهوه بخور
موز

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان مرسانام🩷🎀 مامان مرسانام🩷🎀 هفته سی‌ویکم بارداری