کته و ماست
من عرق نعنا میخورم اوکی میشه بخور ببین روت تاثیر داره
من همین روزا اسهال بودم دکتر بهم قرص زینک داد و گفت موز بخور و دوغ
نبات سوخته
نبات بذار تو تابه روی شعله ملایم،وقتی اب شد و رنگش طلایی مایل به قهوه ای شد توش نوشابه بریز هم بزن کامل تو نوشابه حل شد بخور،اب رو اتیشه
خودش خوب میشه بدن من هرروز یه چیز نشون میده سرکلاژم هستم واقعا میترسم
ماست ونمک
پودرقهوه بخور
موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.