من استراحت نسبی هستم
دکترم گفته در حد غذا درست کردم و ظرف شستن میتونم انجام بدم
کارهایی مثل جارو زدن خونه و بالا پایین کردن از پله و رابطه و طولانی مدت ایستادن ممنوع
یعنی نیاز نیس ۲۴ ساعته دراز بکشی. میتونی یه وقتایی بشینی و تو خونه اینور اونور بری کارای شخصی و سبک انجام بدی
سلام عزیزم ببین منم سرویکسم۳۱ دکتر استراحت نسبی بهم داده
دکترم به من گفت از توالت فرنگی استفاده کنم
خم و راست نشم، رابطه ممنوع،سرپا وایسادن ممنوع،پیاده روی ممنوع
غذا درست کردن هم میشه درست کنی فقط باید یه صندلی بزاری تو اشپزخونه که هی بشینی روش چون نباید سرپا بایستی
و جاروبرقی کشیدن هم ممنوعه
اینا رو رعایت کنی خوب میشی💋
من استراحت نسبی داشتم
فقط غذا میپختم اونم روصندلی ، دسشویی میرفتم حموم هفته یه بار میرفتم.
ظرف اکثرا همسرم میشست مجبوری خودم نشسته رو صندلی انجام میدادم.
بیرون فقط برا دکتر میرفتم
پله اصلا نمیرفتم
راه نمیرفتم زیاد سرپا نمیموندم
رابطه ام نداشتیم.
کار خونه مطلقا ممنوعه
یعنی فقط برای کارای خیییلی سبک و شخصی پاشی از جات
برای اب خوردن و سرویس و غذا خوردن
کار نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.