خانوما شمااین قرص رو چه موقع مصرف میکنید؟

تصویر
۴ پاسخ

من هر ۱۲ساعت یکی میخورم
صبح ها ساعت۱۱و شبا هم ساعت۱۱

این قرص برای وزن گیری جنینه در روتین بارداری به همه نمیدن عزیزم

دکترم به من داد همراه با امگا سه این قرص رگ ها رو گشاد می‌کنه باعث میشه خون رسانی به جنین بیشتر بشه و بهتر رشد کنه من وزن دخترم کم بود دکتر بهم داد

اين دارو واسه قد نوجوون داده ميشه فك نكنم اصلا تو بارداري داده شه دكتر بهت داده؟

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان ریماس مامان ریماس هفته سی‌ودوم بارداری