به نظرم بچه تو شکموزن نرمالی ااشته باشه خیلی بهتره
اجی مگه میخوای بزاریش قصابی ولش کن
ماه آخر شیر و بستنی بخور عالیه.
اگر دختره که چاق بشه تا آخر عمرش چاق پسر هم همینطور
الان وقت وزن گرفتن بچه نیست
از هفته 27به بعد وزن میگیره
آجیل
تخم مرغ آبپز
بستنی
دلستر
الان که زوده،، مغزیجات و کله پاچه خوبه
توپلو بشه که چی میدونه چقدر سخت میشه زایمانت چقدر اذیت میشی بچه تپل باشه
بزار وفتی دنیا اومد توپلش کن
بستنی
ماه آخر کباب، اجیل، حلیم، بستنی، بادومزمینی
الان زوده از ۳۰ هفته بچه وزن میگیره
از الان که زوده عزیزم دو ماه آخر باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.