بنظرتون چی بخورم بچه وزن بگیره و توپولی بشه؟😋

۱۲ پاسخ

به نظرم بچه تو شکم‌وزن نرمالی ااشته باشه خیلی بهتره

اجی مگه میخوای بزاریش قصابی ولش کن

ماه آخر شیر و بستنی بخور عالیه.

اگر دختره که چاق بشه تا آخر عمرش چاق پسر هم همینطور

الان وقت وزن گرفتن بچه نیست

از هفته 27به بعد وزن میگیره
آجیل
تخم مرغ آبپز
بستنی
دلستر

الان که زوده،، مغزیجات و کله پاچه خوبه

توپلو بشه که چی میدونه چقدر سخت میشه زایمانت چقدر اذیت میشی بچه تپل باشه
بزار وفتی دنیا اومد توپلش کن

بستنی

ماه آخر کباب، اجیل، حلیم، بستنی، بادوم‌زمینی

الان زوده از ۳۰ هفته بچه وزن میگیره

از الان که زوده عزیزم دو ماه آخر باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری