ویا بخورم خودم چاق نشم بچه فقط وزن بگیره ت بارداری

۱ پاسخ

وزنگیری جنین از هفته ی ۳۰ به بالا میشه الان هرچی بخوری نخوری رو وزن اون تاثیر نداره ولی برای رشد خوبش سعی کن مواد غذایی پر پروتئین و فیبر بخوری فست و قند و شکر رو هم حذف یا محدود کنی خیلی عالی میشه مغزیجات مخصوصا بادوم خیلی خوبه روزی ده تا دونه بادوم بخور سه تا خرما بخور یه لیوان شیر بخور ، سیب بخور سبزیجات بخور بجز هویج

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری