من فقط ویتامین دی و مولتی بهداشت رو استفاده میکنم
آهن نه
آهنش واقعا اسیب زنندس و بد مزهس
گناه دارن بچه ها از اون بخورن
ویتامین هاش هم خیییلی شیرینن اما اوکیِ
نه دکترم نوشته طبق تجویز اون داروهای خارجی میخورم از اینا ن
نه من اصن بهداشتو قبول ندارم و نرفتم فقط دکتری که تحت نظرشم را قبول دارم و طبق دستورش دارو مصرف میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.