بچه ها شما مولتی ویتامین و اهن بهداشت مصرف میکنین؟؟

۴ پاسخ

من فقط ویتامین دی و مولتی بهداشت رو استفاده میکنم
آهن نه

آهنش واقعا اسیب زنندس و بد مزه‌س
گناه دارن بچه ها از اون بخورن
ویتامین هاش هم خیییلی شیرینن اما اوکیِ

نه دکترم نوشته طبق تجویز اون داروهای خارجی میخورم از اینا ن

نه من اصن بهداشتو قبول ندارم و نرفتم فقط دکتری که تحت نظرشم را قبول دارم و طبق دستورش دارو مصرف میکنم

سوال های مرتبط