مامانا چه ابمیوه ای بخورم برای شیرم خوبه ؟؟

۴ پاسخ

دلستر خیلی خوبه

آب هویج وسیب

اب هویج شیر و‌ زیاد میکنه
غیر از ابمیوه پیشنهاد میکنم سمنو هم بخوری عالیه من هر وقت میخوردم لباس زیرم بعدش از شیر خیس‌میشد

فقط اب هویچ

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی