دکترم گفته روزی سه پیمونه
دکترم به من گفته روزی دو بار هربار دوپیمونه داخل شیر یا آب
چ طعمیش خوشمزه تر
من دیابت بارداری دارم و زن بچه کم بود دکتر گفت دوتا پیمونه توی لیوان اب
روی خودش نوشته روزی ۲بار،هربار ۲پیمونه توی ۱لیوان آب یا شیر ،با شیر خیلیییییییی شیرین میشه و دلو میزنه
یدونه
من وزن بچم خوبه دو پیمونه میزنم
من دکترم گفته روزی ی پیمانه
منم همینه سوالم
میخوام بگیرم نمیدونم ولی چند پیمونه بریزم تو لیوان بخورم
بعدم اینکه من با اب میخوام بخورم
من با آب میخورم دو پیمانه تو هر لیوان روزی دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.