لیدی میل چند پیمونه میزنین ب شیر میخورین؟

۱۰ پاسخ

دکترم گفته روزی سه پیمونه

دکترم به من گفته روزی دو بار هربار دوپیمونه داخل شیر یا آب

چ‌ طعمیش خوشمزه تر

من دیابت بارداری دارم و زن بچه کم بود دکتر گفت دوتا پیمونه توی لیوان اب

روی خودش نوشته روزی ۲بار،هربار ۲پیمونه توی ۱لیوان آب یا شیر ،با شیر خیلیییییییی شیرین میشه و دلو میزنه

یدونه

من وزن بچم خوبه دو پیمونه میزنم

من دکترم گفته روزی ی پیمانه

منم همینه سوالم
میخوام بگیرم نمیدونم ولی چند پیمونه بریزم تو لیوان بخورم
بعدم اینکه‌ من با اب میخوام بخورم

من با آب میخورم دو پیمانه تو هر لیوان روزی دوبار

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری