بعد از هر وعده غذایی پیاده روی داشته باش در حد یک ربع این چیزایی که گفتی بخور ولی در حد کم من خودمم قندم لب مرزه ولی دارو استفاده نکردم مال من بین ۹۰ تا ۹۶ بود تو بارداریم ولی دکترم دارو نداد
عزیزمخطرناکه هم برا بچه هم خودت و بچه خیلی چاق به دنیا میاد
خیلی خطر داره دیابت
بجای نون معمولی نون سبوس دار و جو مصرف کن
بجای برنج معمولی برنج قهوهای
ماکارانی هم میتونی سبوس دار بگیری
حجم کربوهیدرات رو هم کلا کم کن، مثلا ۸ قاشق برنج بخور کنارش خورشت یا مرغ بیشتر بخور
تخم مرغ بخور صبحانه جای نون و پنیر و چیزهای شیرین دیگه
میوه شیرین مثل موز حداکثر یکی بخور بقیه میوهها هم محدودتر اما میتونی بخوری
خب جدی نگیری آب دور جنین زیاد میشه عددش بالا میره بعد گرفتار میشی گلم همون قند مصنوعی حذف بشه نون جو بخور
کبد حساسیت به جفت ممکنه بگیره مه بهش میگن پرهآکلامسی، خواهر من سر دوتا بارداریشم گرفت خیلی خطرناکه
عزیزم باعث خدایی نکرده خفگی جنین میشه اگه دیابت دارید بخاطر جون جنینت هم که شده رعایت کن
میوه رو سعی کن بعد شام نخوری تو روز بخور چون قند ناشتا رو بالا میبره
برای خودتون و جنین ضرر داره عزیزم اگر قرار نبود رعایت کنیم اصلا چرا میفرستنمون ازمایش که چک کنیم
قندم ناشتام ۹۹ بالاتر از ۱۰۰ ریسک
قند یک ساعت بعد از خوردن شربت ۱۶۴ بالاتر از ۱۴۰ ریسک
فک کنم باعث بارداری زودرس بشه
چرا نمیشه عزیزم
من ده روز کلا سیب زمینی ، ماکارونی، برنج رو حذف کردم، میوه هم قبلا چند تا میخورم کردم روزی یه دونه
بیشتر پروتئین میخوردم
چند بود Gtt?
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.