خانما چرا این ماه یهو دوکیلو اضافه کردم 😐😂
#بارداری بارداری

۶ پاسخ

من اسفند تا فروردین 6 کیلو دکترم تعجب کرد😂😂😂

من تو یه ماه ۳ و نیم کیلو اضافه کردم

منم دو کیلو اضاف کردم این ماه
از قبلم ک ۶ کیلو رو هم میشه ۸ کیلو 😑 خدا بخیر بگذرونه این چن ماهه اخرو فقط نی نیم صحیح و سالم دنیا بیاد 🥹

منم دقیقا تو یه ماه دونیم اضافه کردم
بنظرم بخاطر اینه که تازه شروع ب اضافه شدن کردم
فردا بهداشت دارم حالا خجالتم میدن🤣🤣🤣

اینکه چیزی نیست من تو یک ماه ۸ کیلو اضافه کردم😂 با اینکه نه قند داشتم نه چیزی

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد