عزیزم سعی کن وزنت را نگه داری یعنی زیاد روی نکن،سوپ بخور و از این جور چیزها،هم شیر زیاد بشه هم وزنت کنترل کن،نگران نباش خیلی ها منو مسخره کردن بعد از ۳ سال رسیدم به وزن دلخواهم نگران نباش الان فقط به بچه ات شیر بده و از این دوران لذت ببر ،تمام میشه میرسه به روزی که بشی ۶۵ کیلو
من صبر کردم تا یک سالش شد الان یک هفتس رژیم گرفتم،شیرم کم شده ولی خب دیگه بعد یک سال اولویت غذاس،بیشتر شیر من حکم پستونک برا خوابه فقط،توام ریسک نکن بچه گناه داره صبر کن بعد یک سالگی شروع کن،کاملا حالتو درک میکنم من خیلی اذیت شدم سر این موضوع چون خیلی از بهم ریختن هیکلم حس بدی داشتم اما چاره ای هم نیست مجبوریم بخلطر فسقلا 😉
ببین منم شده بودم نود کیلو ولی تا شش ماهگی که کمکی برای بچم شروع نکردم رژیم نگرفتم به نظرم تو هم رعایت کن ولی تا کمکی شروع نکردی رژیم نگیر
من تو شیردهی شده بودم دو پاره استخون از بس شیر میخورد
از متخصص تغذیه رژیم شیردهی بگیر
باید رژیم شیر دهی بگیری میتپنی به دخترتم کمکی شیرخشک بذه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.