۵ پاسخ

۳۶هفته ۲۷۵۰ ک خوبه.گهواره زده ۲۶۰۰وزن نرمال

هم دردیم عزیزم دکتر به منم گفت وزنش کمه آل آرژنین و امگا سه هم خوردم خیلی فرقی نکرد

مگه اسپرین رو وزن گیری جنین تاثیر میزاره؟

دختر من هم با وزن کم ب دنیا اومد ولی شیر خودتو بده زود زود وزن میگیره نگران نباش من امپول هم میزدم تاثیری نداشت

من تاپیک قبلیت ندیدم
ولی کباب حلیم پروتین تخم مرغ ابپز عالیه
اگر قند نداری بستنیییی خیلی خوبه
مغزیجات و اجیل هم خوبه

سوال های مرتبط