۵ پاسخ

منم مث ی بشکه شدم بااینکه بیشتر شیرخشک میدم اما همون دوقطره ک میدوشم میدم بش همش گشنمه

من قب این دوتا سه تا تجربه دارم و اصلا تو شیردهی وزنم کم نمیشه🥲
اما بهش فکرم نمیکنم کاری ازم بر نمیاد😬😬

بهتر بری بهداشت کارشناس تغذیه بهت رژیم شیر دهی بده
چون ۵۰۰ کالری بیشتر از مصرف روزانه مجازی مصرف کنی وگرنه چاق میشی

شیردهی خودش لاغرت میکنه

چن ماه دیگ خودت لاغر میشی خیلی ک شیربخوره

سوال های مرتبط