عزیزم روزایی ک ادم دفع نداره سنگین تره و غروب وزن ادم همیشه بیشتره چون خوردنی مصرف کردید
مولتی ویتامین میخوری؟!
منم میخوردم وزنم میرفت بالا دکتر برام کرد هفته دوبار الانم دیگه نمبخورم
احتمالا تیروئید یا قند داری
تا دو سه کیلو لباس و مثانه و روده و معدهس
صبح با لباس سبک و دستشویی رفته و ناشتا وزن بگیر
حتما یه دکتر برو عزیزم، یه وقتی مسمومیت بارداری نگرفته باشی
انشاءالله که چیزی نیست ولی دکترتو برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.