خانمادوروزه یبوست شدم هرچی خوردم روم تاثیرنداشته چیکارکنم

تصویر
۱۲ پاسخ

شربت لاکسی ژل هم اثر نکرد؟

اسفناج بخر بورانی درست کن خیلی خوبه
منم یبوست دارم دکتر بهم دارو داده ولی بورانی میخورم خیلی کمک میکنه

روغم زیتون با کمی ابلیمو ترکیب کن سر بکش تو رژیم غذاییت سبزی و زیتون و اب فراوون بخور

دانه چیا تو آب هم خیلی مفیده

گردو واقعا تاثیر گزاره امتحان کن

گل محمدی بریز توی ماست بخور سریعا جوابه

ببین من قبل بارداری ام همین مشکلو داشتم . بی تحرک نباش آب زیاد بخور . الان تا میتونی کیوی با پوست بخور . کنار غذات سالاد کاهو بخور و روی سالادت بجای سس روغن زیتون زیاد بریز

2 قاشق شربت منیزیم هیدروکساید8درصد رو بریز توی لیوان شب قبل از خواب بخور

دکترت بهت دارو نداده عزیزم بهش بگو دارو میده خوب میشی

شربت لاکسی ژل بگیر بخور

کیوی بخور
روغن زیتون بخور

لواشک قیسی بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد