ناشتایی خوبه یه ساعت مرزی دو ساعت بعد بالاست
آزمایش گلوکز دادی؟ اره بالاس باید رعایت کنی شدید چون ازمایش گلوکز دادی زده چقدر بالاس.
یک ساعته و دو ساعتت بالاست ناشتات خوبه ،مثل منی تو هم دوباره تکرار کردم یکم باز لب مرزه ،منم هر روز دارم کدوی خام میخورم ولی خوشمزه است کدوهای نازک قلمی
بالا نیست خوبه ک
تحمل گلوکزت کمه
عزیزم یه کوچولو تحمل گلوکزت بالاست به نظرم با رژیم غذایی اوکی میشه
خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.